• Nieuws

Zit jouw zoon of dochter in groep 7 of 8? Dan komt de middelbare schoolkeus eraan. Je weet misschien nu nog niet precies welk advies jouw kind zal krijgen, maar kennismaken is al het begin van de voorbereiding. Alberdingk Thijm Scholen heeft zes middelbare scholen in Hilversum en Laren van vmbo tot en met gymnasium, van beroepsgericht tot tweetalig. In het filmpje maak je kennis met alle schoolleiders. Bekijk de websites en bezoek de open dagen, daar haal je de meeste informatie uit en kun je goed de sfeer proeven. De open dagen en voorlichtingsavonden van de scholen van Alberdingk Thijm gaan in principe gewoon door tenzij er andere covid-19 maatregelen worden aangekondigd. De opzet zal wellicht iets anders zijn op sommige scholen.