De zomervakantie? Alweer helemaal weggezakt. Kinderen op de Junior Campus zijn volop en met plezier aan het leren.

Groep 1 en 2 zijn gefascineerd door de tijd van de dinosaurussen en ze hebben als archeologen graafwerk gedaan in de zandbak. De kinderen in groep 3 en 4 weten ondertussen dat water en olie niet mixen; zo maakten ze hun eigen lavalamp. Groep 5 heeft de beenspieren ondertussen goed getraind en komt nu met gemak de trap op. Daarnaast maken ze kennis met 'reading comprehension' m.b.v. Newswise. Ook de eerste toetsten zijn alweer gemaakt! Groep 6 maakte een inferentietoets van Nieuwsbegrip en net als groep 5 hadden zij ook hun eerste uitje naar het Buitenhuis in 's Graveland. Groep 7 werd in de eerste weken geconfronteerd met een koeienbrein en groep 8 heeft het eerste mini-uitje naar ISH erop zitten, waar ze uitgenodigd waren om OWL day mee te vieren. De eerste maand verliep voorspoedig, gezellig en leerzaam, we zijn klaar voor nog veel meer moois dit jaar!