Een dier maken met takken en of bladeren

Groep 3

Boomhutten

Groep 8

Oktober, een maand vol prachtige activiteiten en uitstapjes. We trapten af met de Kinderboekenweek. Enorm blij waren de kinderen en het team met al die lieve opa's, oma's, vaders, moeders, oud-leerlingen die ons bijna iedere ochtend tijdens de KBW in de vroege ochtend kwamen voorlezen.

Alle groepen hebben een activiteit gedaan waarvan de foto's een kleine impressie gegeven. Daarop kun je, wat ons betreft het enthousiasme, van de kinderen over de opdrachten, goed zien.

Groep 1 en 2 gingen naar de dierentuin om de dino's in het echt te aanschouwen. Groep 3 en 4 gingen naar NEMO; meer stofjes, meer proefjes. De groepen 5 en 6 reden naar het Buitenhuis in 's Graveland waar ze sieraden maakten n.a.v. hun thema 'mode'. Groep 7 en 8 mochten helemaal naar het Kröller Müller museum om de kunst, waar ze in de IPC-lessen over hadden geleerd, in het echt te bewonderen.

Als knallende eind van de maand oktober mochten we vandaag, maandag 31 oktober, Halloween vieren. Wat is school toch leuk!!